http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

13 sierpnia 2012

Flower Power Candy

Kilka dni temu obchodziłam urodziny - pierwsze z dwójką z przodu. :)) Słodkości dla Was nieco spóźnione, ale bardzo przemyślane.
Oddam w dobre ręce - kreatywne i chętne do pracy - komplet kwiatków mej produkcji w dwóch rodzajach i różnych kolorach. :))
Zgłaszacie się do 31 sierpnia i udostępniacie u siebie informację z poniższym banerkiem. Dla moich obserwatorów szansa podwójna (proszę wówczas o dwa komentarze).


Losowanie przewiduję na 1 września. :))
Życzę powodzenia!

133 komentarze :

  1. zapisuję się z chęcią na twoje candy

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwatorem jestem od dawna

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kwiaty! Staję w kolejce dzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od dawna podglądam Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A obserwuję o dziwo od terez ;-) Nie wiem jak to możliwe, że wcześniej nie kliknęłam

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się i ja bo kwiatki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spełnienia marzeń! Lata z dwójką z przodu są cudowne! Mi juz niewiele zostało:)niedługo na 3 przeskocze.

    Na kwiatki oczywiście xzawsze chętna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bloga podglądam, więc dodatkowoszansowy komentarzyk dołączę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaaaa, te piękne kwiatki!! Pewnie, że bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. i obserwatorem oficjalnym nie byłam, nie wiem jakim cudem o.O ale zaglądam często i namiętnie :D :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycam się Twymi pracami od dawna a i mnie się te piękne kwiatuszki przydadzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super:) z przyjemnością przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwiatuszki pierwsza klasa, dawno mnie u Ciebie nie było, ale miło zacząć od ustawienia się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepsze życzenia :)) spóźnione ale co tam :)
    Chętnie przygarnę Twoje kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję już jakiś czas :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. z wielgachną przyjemnością chciałabym wygrać drugie candy u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. W komentarzu nr jeden składam spóźnione, ale szczere życzenia wszystkiego, co najcudowniejsze :* :) i zazdroszczę, chciałabym znów mieć 20 lat...a tu nie wiadomo kiedy zrobiło się 5 więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  19. A w komentarzu nr 2 napiszę, że i ja mam za niedługo urodziny, więc takie cudne kwiaty byłyby wspaniałym prezentem :D :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Kwiatuszki pierwszorzędne, chetnie przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję już od jakiegoś czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ależ Ty jesteś młoda :)) najlepszego !
    przepiękne kwiaty ! chciałabym umiec takie zrobić, póki co sobie przykucnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ostatnio chwalilam Twoje kwiatki!!! To teraz mam nadzieje, ze wpadna w moje lapki!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Podgladam Ciebie oczywiscie i korzystajac z okazji zycze 100 lat w zdrowiu i szczesliwosci :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sto lat :))
    Chętnie wezmę udział w Twoim candy:)
    Pozdrawiam monia
    http://moniaz125.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszelkiej pomyślności życzę i ustawiam się po piękne kwiatuszki :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. staje w kolejce:
    wszystkiego dobrego:]

    pozdrawiam;]

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj piękne te kwiaty ! Przyłączam się i ja!

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja się ustawiam po te wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Och, mieć znów 20 lat ....marzenie nie do spełnienia.
    Tobie życzę, żeby wszystko układało się po Twojej myśli, by każdy dzień był wspaniałą przygodą!

    OdpowiedzUsuń
  32. Z ogromną chęcią wezmę udział w Twoim urodzinowym Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Karolinko Kochana! Życzę Ci wielu wspaniałych i pięknych dni, słonecznych i twórczych, żeby nie opuszczała Cię wena i żebyś zawsze inspirowała tak jak do tej pory! A prywatnie niech pospełniają Ci się wszystkie marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  34. A drugi komentarz.... jeszcze raz wszystkiego naj i dziękuję Ci za wszystko :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wpasuję się w ogonek : roma-dobrenaspleen.blogspot.com i epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego najlepszego w takim razie z okazji tej Dwójeczki:):):)
    Hihihihi.... U mnie w przyszłym roku też zmiana licznika... Z trójki na czwórkę z przodu:):):)
    Kwiatowe cukieraski z przyjemnością przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  37. ...obserwatorem jestem od dawien dawna:):):)

    OdpowiedzUsuń
  38. wszystkiego najlepszego ;) obserwuję i zgłaszam się do candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam! Ja dopiero przyłączam się do obserwowanych, ale ja dopiero startuję z blogiem i scrapbooking'iem&cardmaking'iem. Właśnie oczekuję na zamówione materiały. Dołączam się także do Twojej zabawy! Pozdrawiam, Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  40. Na urodzinki życzę spełnienia wszystkich marzeń, nawet tych najmniejszych :)
    Kwiatki śliczne i ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. obserwuję od baaaaardzo dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłaszam się :) banerek umieszczam na moim blogu w zakładce z konkursami http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html
    pozdrawiam i zapraszam na candy u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. 1000 latek na urodzinki życzę i dołączam do obserwatorów :) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkiego naj, naj, naj!! Szczególnie życzę jeszcze więcej kreatywnych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kwiatki są piękne więc staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne kwiatki i do tego własna produkcja...może mi się uda stać się ich właścicielką, kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. I obserwuję, zaczynam obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin. Z mila checia zapisuje sie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwatorem rowniez zostalam :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne rzeczy tworzysz, więc i ja ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję Cię, a jakże i na liście blogowej u siebie Cie mam słodka Marecheweczko :D

    OdpowiedzUsuń
  52. A stanę sobie w kolejce równiez jako obserwator :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo chętnie stanę w kolejce po cudne kwiatuszki... ;)
    http://jdarkhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Podnoszę rączkę po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  55. I z chęcią zostaję Twoim obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  56. informacje o candy: http://darmow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne kwiatki,zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję Twojego bloga już dłuższy czas.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  59. Z miłą chęcią się zapisuję , pozdrawiam http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. 222-gi obserwator ;) palindromiczna liczba, hehe...

    OdpowiedzUsuń
  61. Witam i jak mozna to przygarne sliczne kwiaty:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Witam :)
    Podziwiam Twoje wyroby.
    Z przyjemnością zapisuję się na Twoje candy :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam też do siebie -
      http://marilles-crochet.blogspot.com/

      I jeszcze raz pozdrawiam :)

      Usuń
  63. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Na Twojego bloga trafiłam dziś po raz pierwszy, ale nie ostatni, dlatego dołączyłam chętnie do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  65. I ja też z chęcią wezmę udział w Twej zabawie i na pewno będę często Cię odwiedzać bo prace zachwycają ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Z miłą chęcią się zapisuję na Twoje kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Spóźnione sto lat! A kwiatki piękne, więc chętnie stanę w ogonku :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  68. Najpiękniejsze kwiatki jakie moje oczy widziały

    OdpowiedzUsuń
  69. Zapisuję się i zapraszam do siebie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  70. uuuuu,sa przesliczne te twoje flowersy :D:D zapisuje sie do kolejki po nie:d
    http://fioridifantasia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  71. i podwajam moje szanse obserwujac twego bloga:D

    OdpowiedzUsuń
  72. Info już "wisi" na blogu:) Spełnienia marzeń z okazji urodzin!!!

    OdpowiedzUsuń
  73. o jesteśmy w tym samym wieku, jak miło :) też niedawno miałam pierwsze urodziny z dwójką z przodu :) pozdrawiam bardzo serdecznie banerek jest na blogu :)) i ustawiam się w kolejkę po te cudne kwiatuszki :)))

    OdpowiedzUsuń
  74. a ja tez jestem lwica :) 100 lat ! spoznione ale szczere :) zapisuje sie po słodkosci :)

    OdpowiedzUsuń
  75. i obserwuje bo slicznosci tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Kwiatki są genialne! Zapewne kosztowały sporo pracy gdyż widać z jak wielką precyzją zostały wykonane. Pozostawię tylko jeden komentarz, bo po co przynudzać. Zapraszam także do mnie ;-) Pozdrawiam. http://scrapkiart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. O ja ja też się ustawiam w tej kolejce po te cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  78. I właśnie zostałam Twoim obserwatorem

    OdpowiedzUsuń
  79. Przyłączam się do zabawy

    blog.scrap-art.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Łaaadny zestaw kwiatków. Przyłączam się, banerek umieszczony http://arteglazejowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Podglądywałam Cię od dawna ale teraz postanowiłam się ujawnić :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Chętnie przygarnę te cudowności.
    banerek melduję posłusznie wklejony ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Witam, dodałam właśnie blog do obserwowania nr 235. Bardzo śliczne kwiatki, oj bym poszlałam gdy to mi szczęście dopisało, pozdrawiam joasia&art.

    OdpowiedzUsuń
  84. Piękne pastelowe candy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się!

    http://kreatywnie.folog.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Wszystkiego najlepszego i szczęśliwych lat!!! ardzo chętnie połaszę się na tak piękne kwiatuszki!!

    OdpowiedzUsuń
  87. Obserwować teraz będę bacznie Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Moje ręce rwą się do papierowej przędzy. ^^
    Baner na http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Obserwuję, podpatruję i podziwiam jako Ana. =)

    OdpowiedzUsuń
  90. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po "słodkości" :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. I mnie nie może tutaj zabraknąć :).
    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  92. Obserwatorem też już jestem :).

    OdpowiedzUsuń
  93. hej zgłaszam się do zabawy, banerek zamieszczony

    Leevy z bloga http://pracerecznebyleevy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. nie mogę przejść obojętnie...:)

    OdpowiedzUsuń
  95. i obserwatorem też jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  96. Witam!!!
    Ustawiam się w kolejce:)
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  97. to wszystkiego naj naj naj z okazji urodzinek:) chętnie wezmę udział:)
    http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. i obserwuje:) piękne te kwiaty robisz

    OdpowiedzUsuń
  99. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  100. Ah! Cudowne są, gwarantuje, że w moich rękach się nie zmarnują! :D

    OdpowiedzUsuń
  101. Kwiatki bardzo by mi sie prezydały. mam w zamairze album slubny więc byłyby akurat:)
    Pozdrawim cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  102. Wszystkiego najlepszego, samych cudownych chwil. Uwielbiam kwiaty, z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce. Obserwatorem też już jestem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  103. Obserwuje dopiero od dziś, nie wiem czy to się liczy, ale zaryzykuje :)

    OdpowiedzUsuń
  104. kwiaty są cudne, więc ustawiam się do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  105. dołączyłam do grona obserwatorów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka