http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

27 maja 2012

Co to był za dzień...

Na początku ogromnie dziękuję mojej kochanej Asi za to, że jej się chciało. Mowa o zlocie, oczywiście. Taka byłam podekscytowana, że pół nocy nie spałam, a kiedy wszystko się zaczęło, czas płynął tak szybko, że nawet nie spostrzegłam, a już był wieczór.


Cieszę się, że mogłam pomagać przy organizacji, być tam i poznać tak wiele sympatycznych osób. :))
Wydałam fortunę. Dosłownie. Daję sobie zakaz zakupów na najbliższy miesiąc, bo przekroczyłam wszelkie możliwe granice...
A upolowałam na przykład papiery Magicznej Kartki, które w rzeczywistości są o wiele ładniejsze. :)) Wieczorem byłam tak wyczerpana, że mimo szczerych chęci, pociąć mogłam dopiero rano i tak też uczyniłam.


W głowie mając jeszcze mnóstwo pozytywnych emocji i wspomnień, opuszczam Cieszyn i pędzę do Warszawy. Będę odpoczywać, odpoczywać i jeszcze raz odpoczywać.
Do zobaczenia za kilka dni! :**

9 komentarzy :

  1. Też byłam i zakupiłam, m.in. Magiczną Kartkę. Impreza super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że impreza się podobała!
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. Kochana Moja Karolino!!!!Jesteś niemożliwie Kochana i uwielbiam Cię za Twoją skromność i dobre serduszko!!!!
    Chciałabym mieć więcej takich osób wokół siebie:)
    Cudna karteczka:)
    ja nabiorę sił do scrapowania za kilka dni chyba :)
    Teraz muszę pakować paczki z papierami :)
    Odpoczywaj i załatwiaj ,wiesz co:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Cię kocham :D:*
      Wszystko załatwione, do zobaczenia, Kochana :*

      Usuń
  3. Słodziutka Karolinko odpoczywaj, odpoczywaj, odpoczywaj...

    Tymczasem dziękuję Ci za cudne warsztaty i Twoja pomoc wszelka, że zastapilas mi w pewnym momencie oczy :))), dziekuję bardzo, że przy Twojej pomocy zrobiłam piekną kartkę kaskadową. Nawet mi sie podoba bardzo. Dziekuję za cukierki tez, a co?
    I do zobaczenia, mam nadzieje, wkrótce ... Hela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suuper! Jestem przeogromnie szczęśliwa, ze jesteś zadowolona! :*
      Buziaki :))

      Usuń
  4. Super ! pochwal sie zakupami na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zdążyłam trochę pociachać i zużyć, więc nie pokazuję :))

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka