http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

19 grudnia 2011

Korzystając z okazji...

że pokusiłam się dzisiaj o wagarki (decyzję podjęłam o godz. 5:50, kiedy żadnymi siłami nie potrafiłam się zmusić do tego, aby dźwignąć tyłek z łóżka), będę nadrabiać zaległości po nieobecności w weekend.

Przede wszystkim BARDZO dziękuję dziewczynom tworzącym Romantyczny ILS za możliwość pokazania swoich prac na ich blogu jako Bohater romantyczny. Było to dla mnie wspaniałe doświadczenie. :)):*

Na początek prezentuję exploding boxa, będącego prezentem gwiazdkowym dla pewnej szczęściary. :)) Wykonany z papieru Amber.







Dziękuję za odwiedziny i do jutra - będzie dalsza część prac na papierach ILS. :))

11 komentarzy :

  1. piękny pierścionek a o pudełku to nie mówię bo brak słów by opisać to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no tez bym chciała taki prezent pod choinką zarówno zawartość jak i opakowanie cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  3. o łał...ale super pomysł z tym pierścionkiem...no to szczęściara będzie super obdarowana!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne pudełeczko!!!
    Jego zawartość... super :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne delikatne pudełeczko:) Podziwiałam już na Rom.ILS:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana bardzo się cieszę,że byłaś gościem:)podziwiam Twoje prace od jakiegoś czasu i naprawde jestem pod wrażeniem jak właśnie zwiewnie i romantycznie tworzyc potrafisz
    :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne to pudełko i zawartość i bardzo mi się u Ciebie podoba ! Pozdrawiam - Mia

    OdpowiedzUsuń
  8. marzenie! piękny prezent, niepozorny.. a w środku.. cudo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka