http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

27 grudnia 2011

Do roboty!

Święta minęły błyskawicznie, aż tak jakoś dziwnie... Jestem bogatsza o parę nowych skarbów, ale jak na złość czeka mnie ogrom zajęć, nadrabianie zaległości z czasów, kiedy nic mi się nie chciało, i wiele, wiele innych, tak więc próbę cudownych wykrojników muszę zostawić na później.

Pokażę za to, co robiłam, kiedy nie robiłam tego, co powinnam. :))




Pierwsze kartki na Dzień Babci i Dziadka już za mną. :))

Dziękuję wszystkim za życzenia, za odwiedziny, komentarze, za pamięć i wspaniałe słowa jakie do mnie od Was napływają. :))
Pozdrawiam! :**

10 komentarzy :

  1. Fajna karteczka i wykrojnik też.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Taka delikatna, dziadkowie się wzruszą:-) A wzruszenia cenniejsze od wiedzy:-) Dasz radę z nauką:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ej ej,nie szalej, ja naukę do matury zaczęłam jakieś 2 tyg.przed ;d
    odradzam, ale...tak też się da:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, w ogóle wszystkie Twoje prace są piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka