http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

5 listopada 2011

Dla Romantycznego ILS

Na wyzwanie z mapką #2. Z tego miejsca dziękuję za wyróżnienie w poprzednim wyzwaniu i z niecierpliwością wyczekuję wygranych papierów! :))




Przechodzę obecnie załamanie nerwowe. Moja maszyna do szycia, fakt - majątek nie kosztowała, odmówiła mi posłuszeństwa (usilnie sobie wmawiam, że to tylko stan przejściowy i tata cudotwórca ją naprawi). Zwykle, gdy świrowała, traktowałam ją długopisem lub czymkolwiek innym, co miałam pod ręką, dłubałam, dłubałam (a raczej uderzałam) i wracała do formy (wiem, niebyt rozsądnie z mojej strony). Tym razem nie pomogło i uznałam, jako specjalistka od wszystkiego, że ją rozbiorę i znajdę źródło problemu. Niestety nie znalazłam, a ze skręceniem  także miałam sporą rozkminę. Tym oto sposobem straciłam gwarancję (brawo!), maszyna nadal nie działa, a ja nie wyobrażam sobie kartek bez przeszyć. Wrr...

Ściskam:*

7 komentarzy :

  1. karteczka śliczna, pełna romantyzmu

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna kartka!!!oj trzymam kciuka za maszynę,aparatko:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj no to ładnie tatę poproś;)
    Ja zabieram się do tego wyzwania i zabieram i póki co nic nie wyszło z tego jeszcze;)
    Oczywiście kartka śliczna!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka