http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

2 listopada 2011

21

Pewnej pięknej i utalentowanej młodej damie. :))





W całości na papierach Galeriowych.

Lecę robić cokolwiek innego niż nauka do matury. :)) 
Ściskam! :**
______

Edit:
Właśnie odkryłam, że stuknął mi setny post! Biorąc pod uwagę słomiany zapał do coraz to nowych pomysłów, towarzyszący mi od zawsze, nie przypuszczałam, że zajdę tak daleko. Jestem pewna, że wytrwałam głównie dzięki tym, którzy mnie odwiedzają i zostawiają po sobie słowa miłe, ciepłe i budujące.
Bardzo Wam dziękuję! :**

6 komentarzy :

  1. cudnie wychodzą Ci pudełeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo delikatnie i elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieski i zielony cudnie tu współgrają!! Świetne pudełeczko! :* Zaczynam się jednak martwić o Twoją maturę... ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko świetne
    I gratuluję seteczki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka