http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

25 października 2011

Ślubne dwie

W ślubnych klimatach zdecydowanie najprzyjemniej pracuje mi się z kolekcją Usłane różami Galerii Papieru. Jest idealna do tego typu prac. :))



I muszę się pochwalić, że odeszłam od kopertówek! Pewnie ze względu na ogromne lenistwo i brak czasu, bo kopertówka wymaga sporo pracy, gdy się wybrało najbardziej czasochłonny sposób tworzenia.



Moja matura stoi pod znakiem zapytania - popołudniami bynajmniej nie siedzę nad książkami, a spędzam je nad stertą papierów. Ale co tam, jeszcze sześć miesięcy...

Dziękuję za odwiedziny i dodawanie twórczych skrzydeł! To niesamowicie mobilizuje i cieszy. :)):**

8 komentarzy :

  1. a ja uwielbiam Twoje podejście do kopertówek! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Polski, matma, angielski - podstawa, geografia - rozszerzenie (chyba, że jeszcze zrezygnuję :D)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja cie podziwiam, na kilku polach, na tym, że ogarniasz te papiery, dla mnie totalnie nie do przejścia jest ta strona, druga ewentualnie w miarę (ta z regularnymi wzorami) i za geografię w rozszerzeniu też! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, te papiery są idealne do kopertówek. Wyszły prześlicznie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Noomiy: co do geografii, sama się podziwiam, ale prawdopodobnie skończy się to tak, że zrezygnuję na rzecz podstawy :P
    A papiery nie takie straszne! ;)

    Dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka