http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

10 września 2011

Zamówienie awaryjne

Na szczęście niezastąpiona w tej sytuacji okazała się kolekcja Usłane różami. :)) Zarwałam trochę nocy, ale poszło zdecydowanie łatwo, szybko i przyjemnie.
Zdjęcia robione w niespecjalnie korzystnych warunkach, więc z czterech kartek pokazuję dwie, które udało mi się uchwycić w najmniej beznadziejny sposób. ;))







Jadę na wycieczkę! Ale nie wiem, gdzie... bo to wycieczka niespodzianka... :))

Dziękuję, Kochani, za tyle budujących komentarzy i życzę miłego weekendu! :**
xoxo

7 komentarzy :

  1. bardzo ładne kartki :)
    mają coś w sobie..

    OdpowiedzUsuń
  2. co znaczy to xoxo ;> widzialam to już kilka razy i mam problem z odszyfrowaniem ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tą kartkę zrobiłaś wczoraj to jesteś mistrzem xD

    OdpowiedzUsuń
  4. no niezłe są te kartki ;D
    baza mojego przepiśnika to zwykły zeszyt w twardej okładce

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są!!!
    Cudownie delikatne :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Zwłaszcza pierwsza mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka