http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

5 września 2011

Coś na słodko

Raczej dla panów. :))


A to dla pani. Pani Mamy mego mężczyzny w podziękowaniu za różne takie... ;))


Zawartość była niestety dla mnie zbyt kusząca... Bystre oko zauważy, że czekolady nie ma, zostało jedynie opakowanie, coby wyglądało (na zdjęciu) jak należy. :))



 

I jeszcze na koniec zdjęcie z serii "Rozbrajające miny Tołdi". Tutaj moja kruszyna śpi z pięknym uśmiechem na mordce i otwartym okiem. :D


Paczka do mnie dzisiaj przyszła z Galerii Papieru - ta podwojona! Istne szaleństwo, zaraz lecę ciachać! :D
Miłego popołudnia. :**

12 komentarzy :

  1. dałaś PaniMamie czekokartkę z atrapą czekolady?! :D:D:D:D:D

    pies zajebisty!!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie dałam :D Czekoladę muszę dokupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa chyba,że tak:D
    a właśnie zastanawiałam się jaki napis umieścić na kartkach-podziękowaniach do usa i przyszedł mi z pomocą Twój post. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie można kupić takie ażurowe kółko?? - bo mnie to wygląda jak takie podkładki papierowe pod ciasteczka :) Ale nie wiem czy to to :) JA na paczuszkę podwojona jeszcze czekam - ponoć wyleciała dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześwietne karteczki! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tołdi przyćmiła kartki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż - a myślałam że mądra jestem :) To wykrojnika nie posiadam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne kartki!!!
    Na drugiej świetnie zestawiłaś kolory- bardzo energetyczny efekt :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tymi kolorami to miałam megaprzeprawy, ale cieszę się, że efekt końcowy się podoba :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka