http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

13 sierpnia 2011

Uwaga, będę narzekać

Otóż odczuwam niespotykaną dotąd potrzebę wyrzucenia z siebie kilku rzeczy. Nienawidzę upierdliwych klientów lokalu, w którym pracuję. Z trudem stłumiłam w sobie słowa "Jak się panu nie podoba, to drzwi są po prawej" do faceta, który na mnie nawrzeszczał (haha, właściwie to co innego miałam na myśli, ale cenzura jest tutaj zdecydowanie wskazana). Nienawidzę deszczu, który lunął niepodziewanie i sprowadził mi, biednej, około pięćdziesięciu gości w jednej chwili. Nienawidzę także mojego miejsca pracy, gdzie wszystko się psuje w najmniej odpowiednim momencie, przez co wszyscy są niezadowoleni - zwłaszcza ten wredny pan.
Tutaj koło się zamyka.

Kto dobrnął do tego miejsca, może zobaczyć kartkę na 34# wyzwanie szuflady (tak, wiem, średnio mi wyszło z tą mapką...) i lift Kobens w Diabelskim Młynie (bo wychodzę z założenia, że lift nie musi być doskonale wierny).






Dziękuję pięknie za tyle ciepłych słów i proszę o wyrozumiałość dla starej zrzędy. :))
Dobranoc. :*

10 komentarzy :

  1. klientów trzeba olać,w takim miejscu pracy jak Twoje to norma niestety(ja tez kiedys pracowalam w podobnym:)
    karteczka bardzo klimatyczna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na dzień "CAŁY NA NIE" to kartka cała na TAK

    OdpowiedzUsuń
  3. Wr, no niestety takie realia...
    Dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Och nie przejmuj się...ludzie wszędzie jednakowi, zawsze znajdzie się ktoś komu coś nie pasuje... wszystkiego dobrego życzę!
    Karteczka śliczna. Dziękuję za udział w Szufladowej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehehe u mnie tez czasem zdarzają się takie "barany" :) Z uśmiechem wypraszam, a wtedy wkurzają się jeszcze bardziej :P
    Kartczka na wyzwanie piekna :)
    pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna karteczka......a co do ludzisków i miejsca pracy...narazie jestem bez pracy ale w ostatniej którą maiłam też różni sie zjawiali i ciężko było....dużo pokoju i wytrwałości czy życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała karteczka.
    Slodka dziewczynka.
    A takimi upierdliwymi klientami nie warto się przejmować. Bądz ponad nimi.
    Pozdrawiam
    Kaśka DT Szuflada.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za miłe slowa :))
    Dzisiaj nie gryzłam, ani nie rzucalam talerzami, także dzień można zaliczyć do spokojnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka :) Świetny klimat stworzyłaś :)
    A klientami nie warto się przejmować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. przesłodka jest! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka