http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

29 sierpnia 2011

Pudełko awaryjne

Dlaczego awaryjne? Bo przypomniałam sobie o nim godzinę przed wyjściem do pracy... Miało być "na już".
Pełna przerażenia błyskawicznie zabrałam się do pracy i, ku mojemu ogromnemu zdziwieniu, zdążyłam!





Spędziłam wczoraj bardzo miło dzień. Podziwiałam na scenie najwspanialszego wokalistę świata... Podziwiałam, wzdychałam, z zazdrością wysłuchiwałam pisków pod sceną, a po koncercie dostałam buziaka. :)) Bo to mój mężczyzna...

Dziękuję za miłe komentarze. ;**
xoxo

6 komentarzy :

  1. też masz wrażenie,że z BS kartki i inne same się robią? :)))))
    fiu fiu, artystyczna z Was para, super (:

    OdpowiedzUsuń
  2. kurczę, też bym tak chciała umieć szybko takie cuda tworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihi niektóre słowa tej piosenki pasują też do scraperek, np. "Mój życia smak to forsy brak" :D:D:D Fajna z Was para - taka artystyczna ;)

    Pudełeczko piękne i wcale nie widać, że robione na szybko! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka