http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

5 sierpnia 2011

Jestem PRZERAŻONA

Mniej więcej godzinę temu do mych drzwi zawitał pewien młody mężczyzna, który wręczył mi ogrooomne pudło. Że niby tak szybko? Myślałam, że potrwa to chociaż kilka dni i będę mogła się z tym faktem jakoś oswoić... A tu taka niespodzianka! Zamówienie złożyłam wczoraj, a już dzisiaj jestem posiadaczką Big Shota. Oniemiałam z wrażenia, pudło rozpakowałam i nowy nabytek postawiłam na półce. Boję się go dotknąć, a gdzie tam dopiero użyć! ;)) Coś tak czuję, że ciężkie przeprawy mnie czekają...

Poniżej kartka urodzinowa...



I ślubne co nieco... :)) Kopertówka oczywiście! ;)



Lecę do pracy i pozdrawiam zaglądaczy. ;**
Do jutra. :))

16 komentarzy :

  1. Śliczne!
    Zazdroszczę nowego nabytku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mojego BS będę obczajać po powrocie znad morza..już się nie mogę doczekać!:))
    kartki śliczneee!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako że nie scrapuję nie wiem co to BS :) ale nie szkodzi - kartki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kartki cudne a bigshota zazdroszczę... cokolwiek to znaczy bo tylko znam tę maszynę ze słyszenia heheheheh, a że uwielbiam tworzyć karteczki i wiem, że BS jest cusownm przydasiem w ich tworzeniu dlatego właśnie zazdraszczam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie nie długo nie będziesz mogła się od niego oderwać :) a kartki piękne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne kartki, zazdroszczę maszynki :) powoli na pewno będzie najlepszym zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta pierwsza kartka jest niesamowita!! :))

    Maszyny zazdroszczę :) Ale czemu taka jesteś przerażona? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez kupilam:)gdzie kupowalas?to teraz sie mozemy wymieniac wykrojnikami:P
    ja juz mam 4:P
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki, ślubna- zachwycająca;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem kartki urodzinowej - cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. karteczka śliczna :) zazdroszcze talentu ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka