http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

9 lipca 2011

Caaandy!

Nareszcie!
Jeden z ostatnich postów bardzo intensywnie wpłynął na ambicję mego mężczyzny, w związku z tym proces twórczy przedmiotu tego candy zakończył w dwa dni, z czym zmagał się od pół roku. Dziękuję. :*
Żeby nie przedłużać... Do zgarnięcia jest komódka wypakowana po brzegi tym, co widać, i tym, czego nie widać. Część wygranej pozostanie niewiadomą. :)) Chciałam Wam w ten sposób podziękować za to, że do mnie zaglądacie, wspieracie i dodajecie twórczych skrzydeł - to niesamowicie miłe. :**
Chętnych proszę o komentarz pod tym postem (dla obserwatorów szansa podwójna - Was proszę o dwa komentarze) i upchanie gdzieś u siebie poniższego zdjęcia z aktywnym linkiem do mojego BLOGA.


Szczęśliwca wylosuję 3 sierpnia, w dniu moich kolejnych... ekhm, 19 urodzin, jeśli nic nie stanie mi na przeszkodzie. :))
Dla zainteresowanych kilka zdjęć...






Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia! :**:))

225 komentarzy :

  1. grzechem było by nie spróbować ;)
    zapisuję się chyba jako pierwszy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja tez:)wstawie pozniej na pasku bocznym:)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  3. ustawiam się w kolejce, mimo iż Ty nie zapisałaś się jeszcze na moje candy :(

    buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojojoj:)))) ale cuda!!!:) ustawiam się:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ale słodkości, oczywiście że się zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a obserwatorem już jestem od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A i zaczęłam obsertwowac:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cóż za wspaniałości - cuda!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwatorem jestem ;))) a życzonka.. przypłyną w swoim czasie ...

    OdpowiedzUsuń
  10. ooooo, no to się piszę...dzięki za zaproszenie...może i u ciebie się uda:)....tyle słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  11. słodkości jak marzenie więc staję w kolejce :)
    alusiek7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Dołączam się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A obserwuję również od jakiegoś czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. To i ja się zapisuję i zapraszam na moje Candy: http://wioletkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja też staję po te piękne kwiatki, może się uda :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. zapisuję się i marzę żebyś mnie wylosowała:))

    OdpowiedzUsuń
  17. ale cudeńka!:) już sama komódka byłaby świetną wygraną, a z tymi wszystkimi przydasiami-marzenie..:)

    OdpowiedzUsuń
  18. oczywiście od dawna już obserwuję:)*

    OdpowiedzUsuń
  19. I jak tu sie nie skusić? Przepiękne słodkości:) staję i ja w kolejce.
    Zapraszam również do mnie na słodkości
    http://dekupazoweuroczysko.blogspot.com/2011/06/candy-w-uroczysku-luny.html

    OdpowiedzUsuń
  20. I dodaję się do obserwujących:) bo jest na co popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Alez interesujace candy! Zapisuje sie!

    OdpowiedzUsuń
  22. ustawiam się do kolejki :)
    piękne cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ustawiam się w kolejce.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję :)
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Na takie cudeńka muszę się zapisać, chociaż chyba wtedy wyjadę.....

    OdpowiedzUsuń
  26. urocza ta komódka.
    Ja też się ustawiam w kolejce!!
    :**

    OdpowiedzUsuń
  27. i x 2 bom ja jem obserwator :)
    He he :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Serdeczne życzenia urodzinowe i oczywiście staję w kolejce po cukierasy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Och jakie cudownosci.Masz przepieknego bloga:)Napewno bede czestym gosciem.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. O nie mogę :-)) Jakie cudeńka!!!! Grzecznie ustawiam sie w kolejce :-))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. oooo to i ja sie ustawie w kolejce po te sliczne cudenka.

    OdpowiedzUsuń
  32. wlasnie obserwatorem tez zostalam ;-0

    OdpowiedzUsuń
  33. Apetycznie wyładowana komódka :) a mnie ciekawość gryzie co tam jeszcze można znaleźć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale cudności!!!
    Chętnie przyłączę się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  35. obserwuje jako kate ;)
    info o konkursie wraz ze zdjęciem oraz polecany blog znajdziesz na www.zycie-kate.blogspot.com

    oraz zapraszam do mnie na ROZDANIE ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczności! Oczywiście,że ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. zapisuję się na cukierasy:-))))

    OdpowiedzUsuń
  38. i ja spróbuję szczęścia :-)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Gracja

    http://gracja-decoupage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. no to ja też się zapisuje
    http://nosafesecrets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne słodkości, zapisuje się i zapraszam na moje dudqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Z chęcią zapisuję się na słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  42. jako twój obserwatto również mam smaka na te cudności :)

    OdpowiedzUsuń
  43. z przyjemnością dopisuję się do Twojego rozdawnictwa! Słodkości aż się wylewają z szufladek!

    OdpowiedzUsuń
  44. Z chęcią przygarnę te cudowności, zwłaszcza kwiatki, choć i komódka jest baaardzo zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
  45. I z przyjemnością staję się Twoim obserwatorem :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapisuję się! ;]
    Obserwuje jako Andżi.
    Link: http://annaklonowska.blogspot.com/2011/07/adnie.html
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  47. Witaj serdecznie :) Przeglądnęłam Twojego bloga i muszę przyznać, że tworzysz niezwykle kobiece i delikatne prace - bardzo mi się podobają, dlatego dołączyłam do Twoich Obserwatorów. A na candy chętnie się zapiszę, bo rozdajesz słodkości, z których każda jedna by mi się przydała :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Oo, dopiero doczytałam o drugim komentarzu , więc to mój drugi punkcik :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Rewelacyjne cukierasy- ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  50. A i owszem obserwowałam tego bloga od dość dawna, tyle,że z ukrycia, bo nie miałam swojego bloga, Teraz się ujawniłam i liczę na łut szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  51. Taaakaaaa komódka to i puściuteńka robi wrażenie a co dopiero taka wypchana przydasiami, że aż się szufladki nie domykają :) Spróbuję swego szczęścia. Pozdrawiam gorąco - Viola stąd .

    OdpowiedzUsuń
  52. Ależ bogactwo!!! Och będę grzecznie czekała w kolejce:-))

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowności.Czekam w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  54. drugi komentarz od obserwatora:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. chętnie ustawię się w ogonku :)
    http://myszka87-kasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. koment nr 2 od obserwatora

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się i jednocześnie zapraszam na moje candy:roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Nice gift!
    http://lilangkrea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Dopisuję się do kolejki z nadzieją na wygraną :)
    Magda
    quitemax@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. WoW ile przydasi i ta komódka!!! :D
    Zgłaszam się z nadzieja, wiadomo na co:)
    pozdrawiam i życze miłego wieczorku:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zaobserwowałam z wielkąą chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Prześliczne, już samym wyglądem kusi!
    A więc i ja się zgłaszam;)
    jestem obserwatorem.

    OdpowiedzUsuń
  63. jako obserwator daję 2 komentarze;)
    i obserwuję jako Cherie.

    OdpowiedzUsuń
  64. Przepiękna jest...oczywiście się zapisuję,może się uda:))

    OdpowiedzUsuń
  65. Zapisuję się, naturalnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  66. Nigdy nie dodaję bezsensownie blogów do obserwowanych tylko po to, by mieć większe szanse na wygraną...Ale przejrzałam Twoje prace i z pewnością będę tu chciała wracać częściej, więc dodałam Twój blog do obserwowanych i dopisuję się na candy raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Komódka naprawdę kusząca. Ustawiam się więc w kolejce. Info o candy w pasku bocznym:) Zapraszam też do mnie na candy: 13pasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ojoj ale cudowności. Z radością się zapisuję! ;]
    karolla2311@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. z drżącym sercem się zapisuję... kwiatków u mnie jak na lekarstwo (bo ja początkująca w scrapowaniu jestem a to nie tanie hobby), nowe koroneczki też by sie przydały...
    ależ słodkości proponujesz, więc szybciutko ustawiam się w ogonku:):):)
    pozdrawiam wieczorową porą:)

    OdpowiedzUsuń
  70. no i powtórnie komentuję, gdyż stałam się Twoich wyczynów obserwatorem:):):)

    OdpowiedzUsuń
  71. Jako obserwator dla drugiej szansy :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Więc i ja chetnie się zapisuję :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. I jeszcze jako obserwator :)

    OdpowiedzUsuń
  74. zapisuję się z wielka nadzieją na szczęście w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  75. bardzo miło z twoje strony ja sie zapisze z chęcią;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetne candy. Ciężko przejść obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  77. i ja skorzystam z szansy na takie śliczności;)

    OdpowiedzUsuń
  78. a i z miła chęcią będę obserwować;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Wspaniałości. Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  80. koło takiego zestawu to nie można przejść obojętnie więc też staję w tej długiej kolejce
    i zapraszam też do siebie na skromne candy

    OdpowiedzUsuń
  81. Sliczności do wygrania, zapisuję, może szczęście się do mnie uśmiechnie:) pozdrawiam http//szydelkolandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. i dodałam ..obserwuję...

    OdpowiedzUsuń
  83. ... I po słodkości się zapisuję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  84. I ja obserwuje,krotko ale bede wracala:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Staje w kolejce do szczescia:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Aaaaaaaaaaależ kolejka! Trudno się dziwić, takie cukierasy!! :))) Dopiero do ciebie trafiłam, ale z przyjemnością się zapisuję :) Pozdrawiam z tarasu :)

    OdpowiedzUsuń
  87. O! tyle tasiemek, a ja ja jestem wielką miłośniczką tasiemek no i ta piękna komódka :) ustawiam się się po to wszystko bardzo chętnie i mam malutką nadzieję, że może tym razem się uda...
    Pozdrawiam
    http://czarnajagoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. I obserwować chętnie będę :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Piękne słoneczniki, identyczne miałam rok temu na swoich zaproszeniach ślubnych..:) Zapisuję się więc, oczywiście.:)
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Zgłaszam się po te śliczności.:)
    Narazie nie posiadam bloga, ale myślę, że to się wkrótce zmieni.:)
    justa95_1995@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. ustawiam się w długaśnym ogonku:))) oczywiście info i obserwacja są:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Ależ śliczności, aż się buzia do nich cieszy;) chętnie ustawiam się w ogonku.

    OdpowiedzUsuń
  93. cudna komódka! bardzo bym ją chciała :) http://szafranowetwory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. i oczywiście obserwuję już jakiś czas http://szafranowetwory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. ja co prawda nie bloguję ale komódka jest tak piękna,że spróbuję
    Marzena
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. takie cudeńka że mnie skusiły i też sie zapisuję :)

    pozdrawiam serdecznie
    i zapraszam na candy do siebie http://halula.blogspot.com/2011/07/candy-ogaszam.html

    OdpowiedzUsuń
  97. i właśnie zaczęłam obserwować Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  98. Ustawiam się w kolejce po Twoje słodkości :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://art.miastko.org/

    OdpowiedzUsuń
  99. Piękne, dopiero co zaczęłam obserwować Twojego bloga, a tu taka niespodzianka.
    Chętnie zgłosiłabym się (niestety jeszcze nie posiadam własnego kąta w internecie).
    Obserwuje jako: Żakiecik
    E-mail: zakiecik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  100. I oczywiście brawa dla Twojego mężczyzny za wykonanie czegoś tak cudnego. :) (eh, gdyby tylko mój miał takie ambicje...)

    OdpowiedzUsuń
  101. Jaka wypasiona komódka. Słodkości po same brzegi:)
    Ustawię się w kolejce tak na wszelki wypadek :)
    mikr13@wp.pl
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  102. Oczywiście obserwuję:)
    Nie chcę aby mi umknęło cokolwiek z Twoich pięknych prac:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Ileż tego i jakież to... wspaniałe :))
    Zapisuję się i pozdrawiam!
    Ola
    warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Aaa i jeszcze jako obserwator ;)
    Też ja ;p

    OdpowiedzUsuń
  105. Dołączam się do zabawy i do bacznego oka obserwatorów.
    Agnieszka z Odstresowni
    http://odstresownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. z pozdrowieniami
    Agnieszka z odstresowni

    OdpowiedzUsuń
  107. ale pysznościowe candy
    będę mocno kciuki trzymała do samego losowania. Tyle pyszności na raz... aż w glowie sie kręci od pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  108. banerek już podlinkowany w pasku bocznym a obserwatorem też jestem;)

    OdpowiedzUsuń
  109. Niesamowite candy, spróbuję szczęścia! Tyle dobra nie może się zmarnować ;-)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  110. Obserwuję także ;-)
    Ściskam jeszcze mocniej!

    OdpowiedzUsuń
  111. To ja też się zapiszę do zabawy...
    monia0083.blox.pl
    Info w pasku bocznym ale bez banera(bo ja nie umiem wstawić:()Gdyby nie wystarczyło proszę o kontakt
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  112. Jak już pisałam pod postem wyżej ja również staje w kolejce po cukieraski :-) Zebym tylko miała szczęście...

    OdpowiedzUsuń
  113. jakie cudeńka, zapiszę się:)
    pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. i oczywiście obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  115. Super candy z wielką chęcią się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  116. Obserwatorem już jestem :).

    OdpowiedzUsuń
  117. Wooo! Mam wielkie oczy :) Też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  118. ale śliczności. też się chętnie ustawię w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Zgłaszam się :)
    ZAPRASZAM TAKŻE NA MOJE CANDY NA http://millefioriczylitysiackwiatow.blogspot.com/2011/06/duuuugi-post-i-niespodzianka-dla-tych.html

    OdpowiedzUsuń
  120. i drugi komentarz zgłoszeniowy, do ulubionych dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Hi dear! Well, this is not a candy,my dear! It's a lovely dream! Love it! Love laces and ribbons because they're so inspirational. You have a beautiful space here! So delightful! I've posted your candy on my sidebar at "sorteios/candies", by date! Thanks so much for sharing this sweet candy with us! God bless! :D Mahrian
    Follower's name: Wishmade

    OdpowiedzUsuń
  122. Again just to say I'm a follower, dear! :D
    Follower's name: Wishmade

    OdpowiedzUsuń
  123. Zgłaszam się do kolejki...

    OdpowiedzUsuń
  124. Cieszę się również, że do dzięki Candy trafiłam na twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Śliczności! Jestem tu przypadkiem ale na takie cukiereczki warto zużyć trochę szczęścia!

    http://theworldofursula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. Pamiętaj też cię obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  127. wow! amazing candy!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  128. Świetna ta komódka.Staje w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  129. Zgłaszam się :) Info w notce: http://whatshesdone.blogspot.com/2011/07/konkursowo.html

    OdpowiedzUsuń
  130. Jestem obserwatorem oczywiscie :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Osob chtnych wiele, ale co tam , moze to mi sie poszczesci :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  132. Kto nie gra, ten nie wygrywa, dlatego mimo dłuugiej listy, też się zapisuję;-)

    OdpowiedzUsuń
  133. Ja obserwuję już od jakiegoś czasu... i się zastanawiałam czy się tu ustawiać czy nie, ale chyba nie mogę przejść obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Info o candy tu: http://szufladka-pelargonii.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Z przyjemnością zapisuję się po takie cudeńka:)
    http://madlinka1989.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  136. Żeby wygrać trzeba grać:)

    OdpowiedzUsuń
  137. Ja tez sie zapisze na twoje super candy

    kamila.aniolek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  138. Jestem obserwatorem twojego super bloga :o)

    OdpowiedzUsuń
  139. zapisuje sie na candy i obiecuję zaglądac:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  140. staje w kolejce po słodkie cukierasy!

    OdpowiedzUsuń
  141. Ja też staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  142. Ja również zgłaszam chęć udziału :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  143. info już na blogu
    http://allaboutmypassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  144. i z przyjemnością obserwuję bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  145. Bloga również dołączyłam do obserwowanych:))

    OdpowiedzUsuń
  146. Zapisuję się
    Joanna
    shapeofmyheart1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  147. Chętnie ustawiam się w kolejce - świetne candy!!

    OdpowiedzUsuń
  148. Zapisuję się!
    Wszystkiego najlepszego!!! :D
    Pozdrawiam!

    Przy-Kominku.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  149. Cuda rozdajesz :-) Moim lalkom oczy się uśmiechają do zawartości szufladek i kciuki trzymają, aby te słodkości do mnie trafiły :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka