http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

9 czerwca 2011

Refleksyjnie

Nigdy wcześniej zrobienie kopertówki nie sprawiło mi tyle trudu i nigdy wcześniej nie przyszło mi do głowy, aby docenić moje sprawne ręce.
Doświadczyłam tego dopiero wtedy, gdy prawa dłoń solidnie mi spuchła, zyskała kolor siwo-granatowy, co uniemożliwiło mi wykonanie jakiejkolwiek precyzyjnej czynności.
Cóż... Raz na miesiąc idę na wf i jeszcze kończę go na pogotowiu. :D

Cudem udało mi się te kartki zrobić.






Powyższą kartkę zgłaszam na aktualne wyzwanie w Kreatywnym Polu: Kogel Mogel #3.






Ściskam i dziękuję ogrrromnie za tyle przemiłych komentarzy. :**
Jesteście mega!

___________________
edit:
Melduję, że ręka przechodzi w odcień zielono-wiśniowy. :D

15 komentarzy :

  1. piękne są!!!!uważaj na siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo ty tworzysz piękne rzeczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są Twoje kartki, Zdolniacho;) Dopracowane w każdym szczególe i oryginalne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie dziękuję, dziewczyny :):*

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękujemy za udział w wyzwaniu :D
    kartki jak zwykle mistrzostwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo delikatne i pełne uroku :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochanie, jeżeli robisz takie piękne rzeczy z taką dłonią, jaką widziałam to powinnaś codziennie wybijać sobie palec na wf :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, delikatnie, romantycznie :)
    Dużo zdrówka dla łapki i uważaj na siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Idzi, no chyba nie chcesz dla mnie takiego bólu? :P

    OdpowiedzUsuń
  10. takie cuda tworzysz ze spuchniętą ręką? ;) piękna delikatna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Starałam się jak mogłam, choć było to nie lada wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie dziękuję za odwiedzinki u mnie i przemiły komentarz.Pozdrawiam ciepło i zapraszam ponownie:).

    OdpowiedzUsuń
  13. Łooo:D Piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka