http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

2 czerwca 2011

Post skarg i zażaleń

Odkąd zaczęłam uczęszczać do mojej przecudownej szkoły, nie było miesiąca, w którym nie poświęciłabym posta rachunkowości. Tak tak, to niezwykle emocjonująca część mojego życia. Dzisiaj trochę żałuję, że usunęłam poprzedniego bloga, bo znalazłabym tam wzmianki o wielu wzlotach i upadkach w tej dziedzinie.. Byłoby śmiesznie. Tak więc, aby tradycji stała się zadość, nie omieszkam nadmienić paru słów.
Jak się czuję z perspektywą zawalenia najważniejszego sprawdzianu w roku? Wprost wybornie. Rozgoryczenie, złość absolutna i pociąg do używania słów niecenzuralnych już za mną, teraz ogarnęła mnie obojętność na wszystko.
Nienawidzę rachunkowości.

Trochę mi ulżyło, prezentuję więc, co wykonałam (miałam się uczyć, ale w obecnej sytuacji już nic nie zdoła mnie zmotywować).



Tymczasem biorę się za robienie albumu. Ale nie wiem, czy pokażę, bo nie umiem, a jak wyjdzie jakiś kulfon, to będzie wstyd. :D
Dziękuję Wam za tyle ciepłych słów, za wsparcie. :))
Ściskam! :*

12 komentarzy :

  1. aaaah... skąd ja to znam.. tyle, że nie z rachunkowością. :P będzie dobrze!
    kartka jak zwykle cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. ehhh a ja rachunkowość uwielbiam, teraz właśnie robię kurs samodzielnego księgowego.
    Trzymam kciuki

    A kopertówka prześliczna :) zły humor służy twojej twórczości

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi to słyszeć. :)
    Ale jeśli wyjdę na koniec na przyzwoitą ocenę, to zapewniam, że będzie post o mojej miłości do rachunkowości, także są to wrażenia chwilowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maleńka!!! Nie przejmuj się! Dziś się męczysz, rzucasz mięsem a za jakiś czas nawet nie będzie o tym pamiętać i będziesz się jeszcze z tego śmiać;) Czego Ci życzę, aby ten czas chwilowego złego nastawienia szybko minął!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj... Kiedy czytam Wasze komentarze, od razu złość przechodzi i na sercu tak lżej. :))
    Bardzo dziękuję :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie dobrze, zobaczysz. Fajnie, że masz hobby, które pozwala Ci się oderwać od codziennych spraw- to ważne. Kartka wyszła super:)
    Z niecierpliwością czekam na album;)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie miałam do czynienia z rachunkowością, ale sama nazwa mnie przeraża:D
    głowa do góry!:)
    a ten album to obowiązkowo musisz pokazać!:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za udział w candy i bardzo proszę o spełnienie wszystkich podanych przeze mnie warunków:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kopertówka !
    ..... a co miłości do rachunkowości - wiem co czujesz, ale wierz mi z czasem jest lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne rzeczy tworzysz:) podziwiam Twoje kartki swingowe, a ta kopertówka mnie po prostu urzekła=)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za uznanie. :)) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka