http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

29 czerwca 2011

Odkrycie roku

Dokonałam go... dzisiaj.
Otóż przez ostatni miesiąc żyłam w błogiej nieświadomości, że za około 13 dni będę mogła stać się szczęśliwą posiadaczką najcudowniejszej na świecie machiny latającej. Nie, nie... tylko wycinającej. :)) Choć niewykluczone, że, gdy odbiorę przesyłkę, może ona zacząć fruwać w powietrzu.
Z taką genialną perspektywą to ja mogę pracować. :))
W związku z tym pytanie do Was:  co polecacie, co odradzacie? Bo ja się na tym KOMPLETNIE nie znam, a złej inwestycji nie chciałabym dokonać. :))

Muszę się także pochwalić, że wygrałam u Joaśki takie cuda, że mi oczy wyszły, kiedy paczkę otworzyłam. :D Miałam zrobić zdjęcie, ale od razu pociachałam papiery, więc niekompletnej wygranej nie będę uwieczniać.
Bardzo Ci dziękuję, kochana!
A candy u mnie już dawno zapowiadałam. Miało być w lutym, ha. :D Potem w czerwcu, w dniu dla mnie bardzo ważnym. A jak nie było, tak nie ma dalej... Bo sobie wymyśliłam takie coś, na zrobienie czego mój mężczyzna nie ma wiecznie czasu, choć już go o to maltretuję jakieś pół roku (biedactwo :*). Ale obiecuję, że będzie niebawem i to nie byle jakie. ;)

Na koniec, dla wytrwałych, prezentuję kartkę rocznicową. :))





Lecę tworzyć dalej... Swoją drogą, jednego nie rozumiem, są wakacje, a ja nie mam na NIC czasu! O co chodzi?
Ściskam i całuję, i do zaś. :D:**

12 komentarzy :

  1. piękna kartka:)
    i machiny zazdraszczam już:)
    ja bym chciała wizarda,ale juz ich nie produkują
    choć jeszcze da się kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. aha a co masz urodziny??
    i co ze spotkaniem?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje:)

    A karteczka jak zwykle piękna :)))

    A urodziny.. już za miesiąc.. pamiętasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Asica: Urodziny dopiero w sierpniu. :)
    Nie znam jeszcze grafiku na przyszły miesiąc, więc na razie nie chcę się umawiać. Ale już się nie mogę doczekać. :D
    I dziękuję za sugestię. :)
    Mam nadzieję - do zobaczenia! ;**

    Ecila: Pamiętam o naszej wymianie. :)) Będę czekać na maila z adresem. :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka- cudowne kwiatki, fajne zdjęcie:)

    Ja mam Big Shota, jestem bardzo zadowolona. Szkoda tylko, że wykrojniki są takie drogie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, wezmę to pod uwagę. :**

    OdpowiedzUsuń
  7. kartka jak zwykle prześliczna:)
    a z tym brakiem czasu w wakacje to coś nie tak jest nie tylko u Ciebie:D

    OdpowiedzUsuń
  8. no to trzymam Cię za słowo:)
    buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  9. ja czekam na sizzixa big shota, już do mnie płynieeeeee :D:D
    na forum scrappassion jest caaaaaały wątek o maszynkach, ale nie chciało mi się czytać ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kwiatuchy! zwłaszcza ten z ćwiekiem w środku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aśko: zazdroszczę! Muszę na forum zajrzeć i odnaleźć ten wątek. Dzięki ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam big shota, jestem totalnie w nim zakochana. Pasują do niego prawie wszystkie wykrojniki dostępne na naszym rynku. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka