http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

7 czerwca 2011

Kocham rachunkowość

To odnośnie poprzedniego posta, pod którym wsparcie okazało mi sporo osób, za co serdecznie dziękuję.
Nie taka rachunkowość straszna, na jaką wygląda. :)) Ostatecznie wyszłam na przyzwoitą ocenę i, uwaga (!), zapowiada się pasek na świadectwie. Nie mam pojęcia, jak mi się to udało, tym bardziej, że totalnie pochłonęło mnie robienie kartek, przez co miałam o połowę czasu mniej, niż w ubiegłych latach...
Wybaczcie, że się chwalę, ale jest to tak niecodzienne wydarzenie, że nie potrafię wyjść ze stanu euforii absolutnej. :D

I małe co nieco dla małego Franka prezentuję. :))




U lalala. Miłego wieczoru! :*
Wrócę niebawem. :))
____________________________
Edit:

Początkowo nie zorientowałam się, w czym rzecz, kiedy zaczęła mnie swędzieć noga. Ale niedługo po tym policzek. Z trwogą podniosłam wzrok w stronę sufitu i... jest!
"Jezu, gdzie Raid?!"
Dramatyczne poszukiwania zakończyły się powodzeniem, tym samym sezon letni uznałam za oficjalnie rozpoczęty.
A prawdziwy koszmar komarów dopiero przed nami...

10 komentarzy :

  1. Pięknie jak zawsze ;) A widzisz.. i nie taki diabeł straszny jak go malują ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, widzisz! Brawo!! A ja się męczę właśnie nad tym, żeby chociaż nagrodę mieć.. :/
    bardzo ładna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to gratulacje!
    A kartka- cudna;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję paska :) ale nie zmarnuj talentu :) przez rachunkowość!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zamierzam wiązać swojej przyszłości z rachunkowością (książki spalę zaraz po egzaminie za rok). Także spokojna głowa. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!:)) Karteczka bajeczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :)

    No bo artystycznie się wyżyłaś i z nauką poszło lepiej

    OdpowiedzUsuń
  8. Chwal się, chwal dziewczyno :)
    Szczere gratulacje i fajnie że udało Ci się pogodzić hobby nauką i to z takim efektem :)
    A kartka jest prześliczna! Kolorki i forma bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację! Bardzo fajnie jest połączyć swoją pracę z hobby! uważam, że wtedy wszystko lepiej wychodzi, mam tylko pytanie czy jak prowadzisz tego typu działalność masz jakiś program do rachunków ? czy taką działalność inaczej się rozlicza? pozdrawiam serdecznie i powodzenia w dalszej karierze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje. Rachunkowość potrafi być piekełkiem, a tylko takie kancelarie podatkowa jak ta potrafią to ogarnąć bookkeeping poland Blog piękny i wspaniały. Niedługo święta, aż szkoda się nie skusić na taki piękny prezent jak Twoje kartki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka