http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

22 czerwca 2011

Album klasowy

W końcu udało mi się go skończyć. No właściwie to nie miałam wyjścia, bo miał być gotowy na dzisiaj, tak więc zarwałam kilka nocy (tak to jest, gdy się zostawia wszystko na ostatnią chwilę) no i jest! A właściwie był.
Cudownie było zobaczyć uśmiech na twarzy pani profesor. :)

Zrobienie mu zdjęć zostawiłam sobie na dzisiaj rano, wstałam nawet nieco wcześniej, napisałam sobie kartkę na biurku, żeby o niczym nie zapomnieć, no i oczywiście zapomniałam... Mogę więc przedstawić tylko zarys tego, co zrobiłam, jedynie kilka zdjęć zrobionych w trakcie pracy. Ostatecznie album wygląda bardziej bogato.


 








W całości na papierach UHK.

Rety, nie ogarniam, że już wakacje! Ale pierwszy raz nie spędzę ich, leniuchując, pewnie dlatego ich za bardzo nie czuję...
I muszę się także pochwalić, że, ku mojemu ogromnemu zdziwieniu, dostałam stypendium naukowe. :)) Dzięki temu perspektywa zakupu mojego wytęsknionego telefonu zaczyna nabierać realnych kształtów.
Strasznie się cieszę. :))

Buziaki przesyłam i dziękuję za tyle budujących komentarzy. :**

____________________

Zapraszam na  candy!
W Lemonade i scrap.com.peel ;))

11 komentarzy :

  1. szkoda, że nie w całej okazałości.. Ale i tak te części wyglądają miło :D
    i gratuluję tego stypendium!! :***

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyszedł:)gratulacje:)pamiętaj,że masz mój nr:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam, Kochana, i ciągle mam to na uwadze. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!`Klasa ma z Tobą fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały album...Pamiątka na całe życie..

    OdpowiedzUsuń
  6. album pierwsza klasa! :)
    zapraszam Cię na moje candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję stypendium:D
    Album wyszedł świetnie:) Na pewno będzie niezapomnianą pamiątką:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taką nadzieję! :))
    Dzięki dziewczyny :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka