http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

20 maja 2011

Wiosną zawiało...

... a mnie się zdaje, że nawet latem! Jest wprost cudownie (tylko jakieś grzmoty tam za oknem próbują zepsuć wspaniałą atmosferę).

Pudełko przedstawiam - jak najbardziej wiosenne. :))
Zgłaszam je na 1. wyzwanie Rae.



{tulips od scrap.com.peelu} 

Muszę się też koniecznie pochwalić moim ulubionym ostatnio wytworem. Będę nieskromna i przyznam, że nie możemy się rozstać. :))
Bransoletka moja najukochańsza:


 
Piosenka "klimatyczna" na koniec - adekwatnie do posta. :)) Ubóstwiam Turnaua!
I jeszcze pragnę zadeklarować, że zakochałam się w przecudownym zestawie Usłane różami z Galerii Papieru. Jeszcze nigdy się nie zdarzyło, żeby spasował mi KAŻDY papier z zestawu, a tu proszę, taka miła niespodzianka. :))

Miłego weekendu życzę (bo ja swój właśnie zaczynam). Będzie rodzinnie, a potem muzycznie. :))
Ściskam! :*

7 komentarzy :

  1. Pudełko super, a bransoletka wyszła ci przesliczna.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, wiosenna praca :)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, a bransoletka niezwykle urocza:)
    Również lubię te papiery, zwłaszcza kolor ecri i niebieski;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten zapach wiosny to aż u siebie czuję przed monitrem! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello, I ♥ handmade too, please welcome to my special blog candy giveaway ))!
    http://ivanna.blog.com/01blogcandy/

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze pudełeczko :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii Rae :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka