http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

14 maja 2011

Krągłości dla Lemonade

Na wyzwanie #18. W końcu zmobilizowałam się do użycia jakiegoś stempla, bo kupiłam już dawno, a wszystkie leżą w pudełku i czekają na lepszy czas. :) I nawet jutę udało mi się upchnąć!

Kartkę zgłaszam także na wyzwanie urodzinowe Twórczego pokoju.




Papier od UHK. A przy okazji informuję o tamtejszym candy, co robiłam już wcześniej, ale z wiadomych przyczyn post się ulotnił...
I jeszcze jedno candy warte uwagi - u Czekoczyny.
Zapraszam. :))

Pozdrawiam i życzę słonecznego weekendu.
:)) :*

5 komentarzy :

  1. Ale śliczne! Motylek- przeuroczy:)

    Ze stemplami to ja mam podobnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super kartka w świetnych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna!!!
    dziękujemy za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka