http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

17 kwietnia 2011

Dzisiaj będzie wiosennie

Ach! Nie umiem się tą wiosną nacieszyć. I tyle miłych rzeczy ostatnio się dzieje... :))

W końcu odważyłam się pociąć Wiosenne Przebudzenie. Nie ukrywam - nie było to dla mnie łatwe, bo te cudne papiery służyły mi dotąd tylko do podziwiania. :))

Kartka "czasozabijacz". Robiłam wszystko, żeby tylko się nie uczyć. No komu by się chciało, kiedy taka świetna pogoda?





Na kartkowe wyzwanie Scrapujących Polek. :))

Pozdrawiam jeszcze weekendowo! :**

9 komentarzy :

  1. no tak robić wszystko byle się nie uczyć :D
    ja też dzisiaj zamiast się uczyć robiłem kartki i pisanki ;)
    kartka rewelka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, dobrze, że nie jestem sama :D
    Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna:) Twoje kokardki wyglądają rewelacyjnie:) Muszę chyba kiedyś podpatrzeć;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w moim candy
    Gratuluję "pierszeństwa" :)
    podziwiam karteczki

    OdpowiedzUsuń
  5. mówiłam Ci już na PS,że śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna kareczka !!!

    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  7. fajniutka kartelucha:)
    Zdrowych, wesołych i pogodnych Świąt Wielkiej Nocy życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję i wzajemnie :)
    Wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
  9. oj oj! to zrób coś twórczego teraz i może się poprawi! ja cały dzień się byczyłam :)
    A co do kartki to bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka