http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

6 marca 2011

Przepiśnik

Mój pierwszy. Długo siedział mi w głowie, więc w końcu przyszedł czas na zrealizowanie pomysłu. :)) Nie jest idealny, ale na tyle pozwoliły mi moje skromne możliwości techniczne.


{Radość lata ze scrap.com.pl oraz Love&Merry od ILS,
dratwa od Daruska i kwiatki od Agi - kochane jesteście :**}

A poza tym... Nie mam na nic czasu, ani siły. Ach!
Byle do wakacji.
Pozdrawiam Was ciepło i dziękuję za wszystkie miłe komentarze. Jesteście wspaniałe! :))

7 komentarzy :

  1. oooo! ładne cudo:) dziękuje za blogowe odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie prace masz prześwietne :D
    ale kartki z podgrzewaczami mnie dobiły,są rewelacyjne ;)

    pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. niewierze ze to pierwszy!!!!;D cudowny!!!;D dziekuje za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No piękny ten Twój przepisnik, taki apetyczny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka