http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

14 marca 2011

Challenge#14 Lemonade

Po tygodniu walki z wyjątkowo wstrętnym choróbskiem, z trudem stanęłam na nogi. Już od jakiegoś czasu chodziły za mną słowa pewnej piosenki, w końcu MUSIAŁAM umieścić je w mojej twórczości w jakikolwiek sposób. Wyszedł (?) scrap.
Aż wstyd mi dodawać tak beznadziejne zdjęcia, ale ze względu na termin wyzwania nie mogłam czekać, obiecuję za to podmienić je jak najszybciej na normalne.



{Vineyard od Lemonade}
Zapraszam do udziału w wyzwaniu. Już ostatni dzwonek! :))


Miłego dnia! :*

5 komentarzy :

  1. bardzo klimatyczny ten Twój scrap:) i taki pozytywny!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajny :))i zdjęcie jakie pozytywne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. suuuuper :) genialny :)
    dziekuje za odwiedzinki na moim blogu :) zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny scrap, fajnie połączone kolorki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi sie podoba twój scrap!! śliczny jest, wszystko super dopasowane, najbardziej urzekło mnie w jaki sposob pokazane są teksty! super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka