http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

1 marca 2011

3xK

Powrót do szkoły przeżyłam bardzo boleśnie. Doznałam zamroczenia umysłu, nie zrobiłam połowy rzeczy, które miałam rano zrobić, na domiar złego przez pół godziny szukałam kluczy, które były w torebce, przez co zmuszona byłam pobić rekord świata w maratonie "Nie spóźnij się na pierwszą lekcję".
Dwa miesiące wolnego zdecydowanie wybiły mnie z właściwego rytmu, ale miałam za to mnóstwo czasu na oddawanie się wspaniałym twórczym zajęciom. Niestety czas praktyk dobiegł końca, ferie przeleciały i pora wrócić do rzeczywistości.

Kończąc monolog pełen skarg i zażaleń, prezentuję kopertówkę wykonaną na wyzwanie#4 w magdowo.pl.
Temat: 3xK.
U mnie Kopertowo, Koronkowo, Kwiatowo.



Użyte materiały ze sklepu magdowo.pl to krople akrylowe i płatki hortensji.


Skoro już rozpoczęłam ten wątek, pragnę się jeszcze pochwalić wyróżnieniem mojej pracy zgłoszonej na wyzwanie#3 magdowo.pl. :)) Jest mi niezmiernie miło, tym bardziej, że to jedno z pierwszych wyzwań, na które się pokusiłam. :))

Pozdrawiam ciepło i bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa, jakie od Was napływają. Potraficie dodawać skrzydeł. :))

5 komentarzy :

  1. wspaniale...
    dziękujemy za udział w wyzwaniu.
    A powrót do szkoły... no cóż... czasem bywa bolesny nie tylko dla uczniów.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak sie czasem zdarza, a klucze - no cóz zawsze są na dnie torebki ;0

    praca przepiękna, jest nam bardzo miło, że bawisz się z nami a Twoje prace czarują coraz bardziej, ciekawe co wymyślisz na kolejne wyzwanie :)

    pozdrawiam serdecznie iżyczę szczęścia w losowaniu nagrody głównej
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kolorystyka!
    pozdrawiamy i dziękujemy za udział w naszym candy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka