http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

5 lutego 2011

Miłośnie

Ostatnio jakoś zapominałam o robieniu zdjęć wszystkim moim wytworom. Natomiast kiedy sobie przypominałam, to już ich nie było, w związku z tym nie bardzo mam się czym pochwalić...

Poniżej kilka kartek z podgrzewaczami, które jutro jadą do Koniakowa... :))

 
{wszystkie papiery od ILS, kwiatki w większości z magdowo.pl}

Śnieg powoli znika, a ja sobie marzę, że to już bezpowrotnie i wiosna zaraz zawita...
Pozdrawiam więc ciepło! :))

9 komentarzy :

  1. śliczne karteczki, ten pomysł z podgrzewaczami jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :) Ja jestem zachwycona :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie to cieszy i dziękuję :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ponieważ często zaglądamy na Twojego bloga z przyjemnością dzielimy się otrzymanym wyróżnieniem. Zapraszamy po odbiór na naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne!!!!jak się je robi?jest gdzies kursik?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja korzystam z tego: http://stampartic.blogspot.com/2010/09/tea-light-card.html
    :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka