http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

18 lutego 2011

Dostałam walentynkę

Zaczęło się od koperty, którą mój mężczyzna stworzył w pociągu jadącym do Warszawy, mając do dyspozycji kartki a4 i fioletową kredkę. Nie mam zielonego pojęcia, jak udało mu się nadać temu kształt koperty, ale poradził sobie wspaniale.
Następnie powstała kartka. Słowo daję, nigdy nie dostałam słodszej. Bo kiedy ktoś włoży w to całe swoje serce, to efekt końcowy musi powalić na kolana. :))


Po tygodniowej przerwie, naładowana pozytywnymi emocjami, wracam więc do blogowego świata. :)) Na początek, ni z gruchy, ni z pietruchy... Rozpoczynam sezon wielkanocny. O tak. :))
Może z konieczności zagospodarowania jakoś wolnego czasu... Tak czy inaczej, chwalę się:

{Devonshire Collection z Craft4You & Color explosion od Lemonade}

 
{Meadow sorbet od ILS & Devonshire Collection z Craft4You}

Przyznaję się, że tworzyłam zainspirowana twórczością Agnieszki. :))

3 komentarze :

  1. To jest dowód na to że można zrobić coś z niczego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wojtek też ma talent :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka