http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

15 stycznia 2011

Quillingowy debiut

Nie, żebym była z niego jakoś super usatysfakcjonowana, ale na początek wystarczy. :)) I niestety nadal nie potrafię ogarnąć tych ściegów - ciągle wychodzą jakieś koślawe...

{Idylla od scrap.com.pl}

Kolejna kartka powstała z konieczności pociachania nowej porcji papieru oraz skorzystania z tego oto kursu: >>*<<. Forma zdecydowanie mi się podoba, więc z pewnością powstanie ich więcej. :))


Oraz trzecia kartka na wyzwanie u Scrapujących Polek:

{Zauroczenie od scrap.com.pl}

A teraz lecę do kuchni dokonać mego eksperymentu kulinarnego... Drżyjcie łyżki i widelce, bo będzie... ostro!

3 komentarze :

  1. Prześlicznie dziękuję za odwiedziny i urocze słowa w komentarzach z okazji mojej drugiej rocznicy blogowania.
    To takie miłe dla mojego serca.
    Wspaniale,że jesteś i mnie odwiedzasz,to dodaje mi twórczych skrzydeł i mobilizuje do twórczego działnia.
    Posyłam moc uścisków i buziaczków pełnych wspaniałych myśli;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace ..piękne kartki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka