http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

2 stycznia 2011

Noworocznie

Sylwester był przepiękny. Nigdy bym nie pomyślała, że spędzę go tak mile. :))
A jeszcze piękniejsze było tegoroczne kolędowanie (z tego miejsca bardzo gorąco pozdrawiam organizatorów). Czekam z niecierpliwością na kolejne!

Poza tym spotkało mnie coś niesamowitego: najpiękniejsze 10 sekund mojego życia. :D
Empik. Po około 15 minutach w dziale 'scrapbooking' mój zniecierpliwiony mężczyzna wypowiedział magiczne słowa: "Masz 10 sekund. Bierz, co chcesz i wychodzimy." Trochę oszołomiona zmarnowałam całe 5 sekund na dopytywanie, czy żartuje, czy mówi serio. Mówił SERIO. Największa niespodzianka spotkała nas przy kasie, ale W. stwierdził, że perspektywa przebywania w tym sklepie kolejnych 15 minut była gorsza od kwoty na rachunku. Nie da się ukryć, że taki prezent bardzo mi się podoba! :))

Mam moją upragnioną maszynę do szycia, oddałam w końcu gotowy album, nareszcie złapałam szydełko w dłoń i wychodzi mi... no nic nie wychodzi, od poniedziałku sześć tygodni praktyk = wolne od szkoły (!), a ja coraz częściej za kółkiem. Jest WSPANIALE! :))

Życzę szczęśliwego Nowego Roku, pełnego miłości i pozytywnych emocji. :))

3 komentarze :

  1. Droga pani K::: Powinnaś zacząć pisać książki lub też studiować dziennikarstwo bo pięknie relacjonujesz wydarzenia których jesteś świadkiem lub też w których bierzesz udział.

    Tak poza Tym to chyba czasem powinno się więcej słuchać swojego pana W:) niż gadać i już mieć swoje zdanie... i tysiąc pytań i odpowiedzi. NIe straciła byś przez to 5 sekund. A jeśli chodzi o jeżdżenie samochodem to jeszcze dużo km przed tobą, ale mam nadzieje że kiedyś doczekam takiego momentu że drogę z koniakowa do Cieszyna lub na odwrót będę mógł sobie wygodnie przespać na fotelu pasażera. Nic droga moja pani K:) Czas nagli wstawać rano trzeba a noc krótka więc czas do łóżka. pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Doczekasz się... jeśli przestanę zaliczać krawężniki :D:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka