http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

21 stycznia 2011

Kochanym Dziadkom

Zielonego kwiatka na tej kopertówce rzeczywiście nie ma. :)) Zdaje się, że jest to kwiatek iście medialny, skoro chciał zapozować do zdjęcia. Pojęcia nie mam, jak tam się znalazł. :))
{Look@me od ILS}

{Radość lata od scrap.com.pl}

{Radość lata od scrap.com.pl oraz Love&Merry od ILS}

{Zeszyty II od ILS}

Mam dzisiaj beznadziejny dzień, naprawdę fatalny! Mam nadzieję, że mój mężczyzna zdoła jakoś poprawić mi nastrój, bo inaczej prawdopodobnie skończę w jakimś szpitalu psychiatrycznym.
Przyjemnego weekendu życzę! :**

5 komentarzy :

  1. Urocze karteczki, a kwiatek faktycznie wszędobylski, może prosi o wykorzystanie?
    Dziękuję za udział w moim candy i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aj tam zapał, to Liftonoszki tak motywują :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kartki... i te papiery :) sama słodycz

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękujemy za wspólna zabawę:)
    A niedawno rozpoczęłyśmy nową zabawę więc zapraszamy do udziału :)

    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa!
♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka